Informatii
Daca va aflati aici sigur aveti cateva nelamuriri ce necesita un raspuns rapid. Fiind constienti ca nu trebuie sa va plimbam fara rost ne-am proiectat in asa fel site-ul incat sa aveti acces rapid la informatia dorita. Pentru aceasta va rugam sa dati click pe link-urile de mai jos
La ce serveste sectiunea clientilor?
Acestea sunt adesea intrebari tip pe care si le pune oricine. Sectiunea clientiilor este sectiunea in care au acces doar clientii nostri pe baza unei combinatii de utilizator/parola. Limba in care aceasta este disponibila este limba ROMANA. Prin intermediul acestei sectiuni puteti sa comunicati securizat cu designerii si programatorii care lucreaza la proiectul dumneavoastra.
Modalitati de plata
Aceasta pagina va explica detaliat modalitatile de plata pentru lucrarile noastre.
Protectia datelor personale
Inainte de toate le oferim clientiilor certitudinea ca, colaborand cu noi nu primesc mesaje nesolicitate si ca datele lor nu sunt facute publice ori redistribuite catre terte persoane.
Protectia surselor
Pagina explicativa despre modalitatile in care noi ne protejam sursele noastre.
Termeni si conditii de utilizare
Termenii si conditiile de utilizare ale site-ului nostru. Acestia reprezinta lectura obligatorie din partea dumneavoastra deoarece trebuie sa fiti de acord cu ei, utilizarea site-ului nostru fiind echivalenta cu acceptul dumneavoastra implicit al acestora.
Cum decurge procesul de comanda al unui site? Care sunt etapele ?
Etapele lansarii unei comenzi sunt urmatoarele:
Etapa 1: Clientul isi alege proiectul si completeaza formularul de comanda.
Etapa 2: Noi citim specificatiile si ii facem o estimare de pret gratuita.
Etapa 3: Daca oferta noastra de pret este acceptata, noi generam o combinatie unica de utilizator/parola pentru sectiunea clientiilor. Daca nu se accepta oferta de pret sau se doreste ceva suplimentar au loc discutii intre reprezentantii nostrii pana cand ambele parti sunt de acord cu termenii specificati.
Etapa 4: Clientul poate sa intre in sectiunea destinata exclusiv clientiilor si isi poate incarca continutul necesar lucrarii. Imediat ce acesta ne plateste un avans intre 20-50% din valoarea lucrarii aceasta incepe.
Etapa 5: Dupa finalizarea fiecarui modul sau sectiuni asteptam feedback. Daca sunt necesare modificari acestea se fac si apoi se asteapta un nou feedback pana cand este totul ok.
Etapa 6: La incheierea lucrarii clientul poate testa aplicatia/site-ul si achita restul.